onsdag 24 november 2010

i söndags gjorde jag ett väldigt ambitiöst lässchema inför denna och nästa vecka. men så blir jag skitförkyld, så nu ligger jag lite efter.

det är dessutom fruktansvärt tråkigt att vara förkyld och ensam hemma. förkylningar tenderar att leda till grav uttråkning, eftersom man inte orkar göra något vettigt och ovettiga saker är ovärda.

dagens förvåning: olga isabel från ung och bortskämd kan skriva. att skratta efter varje mening gav mig liksom intrycket att hon var puckad. jag har alltid tänkt att antingen är man smart och då behöver man inte act like a bimbo, eller så är man inte smart och då anammar man bimbostilen så att man åtminstone har någon kvalitet. det är jobbigt att få sina fördomar krossade, fast nog rätt nyttigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar