torsdag 26 augusti 2010



Sitter i skolans bibliotek, det är fint här. Färgerna går i grått och sten, stolen jag sitter i är orange, jag snurrar den fram och tillbaka. Tittar ut genom panoramafönstret, ser himmelen som är täckt av moln i ljusa grå nyanser. Här kan jag trivas. Klassen verkar helt ok, vi är runt 35 personer. Känner en person på kursen sedan tidigare, stötte ihop med en person som gick socant 1 med mig.

Har blivit fotad för studentleg också. Man fick jättevarmt kaffe efter att man tagit sig igenom den väldigt långa kön. Tur att jag hade sällskap.

Ska undersöka lunchmöjligheterna, sedan läsa vidare i kompendiet. Kanske jobba, funderar på om det är värt. Troligtvis är det inte det. Jag känner lust att läsa. Jag skulle nog kunna sitta här länge. Nästa gång jag är här ska jag ta med mig mer att läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar