torsdag 5 augusti 2010

Jag har så dåligt minne att jag måste skriva upp allt så att jag inte glömmer. Framför allt glömmer jag vad jag har gjort. Vilket i efterhand känns som att jag gjort ingenting.

Idag jobbade jag. Det roligaste jag gjorde på jobbet idag var att packa upp och returnera tidningar samt rensa upp i tidningshyllan. Jag älskar att rensa. Titlar som refuserades bland andra; Boggi och Traktor. Tanke som slår mig varje gång jag jobbar med tidningarna: varför finns så många livsstilsmagasin som riktar sig till kvinnor och så få dito som riktar sig till män?

Igår lärde jag mig att göra något nytt. Idag repeterade jag den kunskapen. Jag har skrivit en komihåglapp för senare tillfällen då jag måste använda min nya kunskap.

Idag glömde jag min plånbok på jobbet, vilket jag upptäckte när jag satte mig hemma vid datorn för att betala en räkning.

Idag blev jag indragen i ett planeringsäventyr.

Igår fick jag lust att åka till Afrika, framförallt Kenya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar